Hard work work

Jag orkar inte jobba mer ! Men jag kan heller inte bara lägga mig på starnden och sola fö har åkt på ett sånt fult soleksem så jag ska hålla mig i skuggan om jag ens ska vara utomhus. Gött för mig att jag har turen att jobba röven av mig. Men på torsdag kväll åker jag till Falkenberg för att gå på semster i 3½ dag :) Jag och Robin ska bo i hans familj sommarstuga nere på Skrea strand. Det ska bli mycket skönt att få komma bort ifrån Halmstad en stund och få koppla av några dagar. För er som vill och orkar så får ni komma och hälsa på. Kommer befinna mig på starnden fredag, lördag och antagligen söndag med. Slå en pling !

Nu ska jag fixa mina skit naglar och sen ska jag lägga mig. Jag och Robin var och köpte en fläkt idag som är bäst på mitt rum (förutom att den tar sjukt med plats.) Sov så gott vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0