En dag i solen och stan

En dag i solen är inget man tackar ner till. Idag har det till och med blåst lite mer än igår så det var skönt att bara ligga. Med musik och en filt på gräsmattan så somnar man gott. Måste pressa inför balen på söndag och stundenten nästa fredag. Ska ju faktiskt ha en vit (vaniljvit) klänning då. Det blev också en runda på stan med mig själv, Lisa och Matilda. Fick tag i den efterlängtdae tröjan ifrån Gina Tricot, och så köpte jag det sista inför Robins bal på fredag. Nu ska jag bara få i ordning allt så är jag redo för hans student.

Ikväll har jag städat mitt rum samt rensat min garderob och ska snart gå ner till mamma för att prata om livets stora frågor. Imorgon är det Melodifestival och Camp Sannarp. Ser fram emot Melodifestivalen men Camp Sannarp kan jag nu både ha och mista. Hoppas jag blir positivt överraskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0