En dag i Göteborg

Dagen började riktigt tidigt. Jag och Robin gick och la oss vid 12 och gick upp igen vid halv 2, samma natt ! Vi skulle köra Matilda och hennes kompisar till Landvetter eftersom de åkte till Grekland idag. När vi äntligen lämant av tjejerna och lite andra små insidenser inträffat så stannade vi till slut på en pendelparkering och somnade i bilen. Halv 8 åkte vi in till Göteborg stad, parkerade, bytte om och gick och åt frukost på Espresso House. En hel dag i stan och Ikea och jag hann att bli fruktansvärt arg minst två gånger. Men ändå har jag världens bästa och underbarasate Robin. Nu ska jag snart sova för efter ca 5 timmar sömn sammanlagt idag är jag fruukstansvärt trött. Imorgon blir det städning utav rum och så ska jag fixa det här med min tv för tv bänken/bokhyllan jag till slut valt var slut och kommer in på torsdag. Kan man bli mer förbannad ?! Kom hem med en jeans skjorta, lite kuddar och en konsoll/hylla, så nu kan jag framkalla bilder och sätta upp. Även omtröttheten tog över ganska så ofta så är det alltid lika kul att få spendera en dag med lite shopping och med Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0