Äntligen ledig !

Har vart ganska så dålig uppdatering men är en arbetande kvinna för tillfället. Hade gärna legat på starnden hela dagarna men när lönen kommer (så som idag den 25 de) så är det inte helt fel ! Allt som jag får ska sparas till min och Robins kommande resa senare i år (början av hösten eller nått liknande). Precisa suttit och kollat på bilder sen Matilda var Zakhyntos med hennes kompis. Hon kom hem i tisdags och var sådär jämn och gyllenbrun. Åh vad jag också vill !!!

Nu kommer snart Robins mamma Carina hem och då blir det ntagligen stranden eller om det blåser för mycket (?) får jag lägga mig i deras trädgård. Vid halv 4 tiden komme Robin hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0