2 dagar kvar

Det är ynka 2 dagar kvar till vi alla 90: or tar studenten ! Och allt jag vill är att vädret ska bli bra ! Igår var jag på bio med Emma, Katta, Linnea och Johanna (vi som vann triathlonen) och såg Änglar och demoner. Bra filmval för den var sjukt spännande, dock en aning läskig för mig som är lite känslig. Idag är det fotografering hos Carina, ska ta mina studentbilder, och ikväll är det antingen grillning i Picasso parken med klassen eller om det regnar Bulls uteservering. Nu ska jag snart upp och duscha för att om en stund åka till skolan bara för att av någon konstig anledning...

Kommentarer
Postat av: Kuk

vaddå alla vi 90:or? Alla dom bästa har redan tagit studenten! :D:D Ägd! ;)

2009-06-10 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0