Regn, åska och fjortisar

Hemkommen ifrån Josefin och nu står det som spö i backen och åskan är ganska nära nu. Man är inte så kaxig längre...Stackars mamma som ska cykla hem ifrån stan i detta vädret. Ikväll har jag vart hos Josefin. Ännu en gång kan jag inte följa med ut för att imorgon bitti så börjar jag 7.55 ! Tyvärr en ganska så stel förfest som slutade med att det blev hög ljudnivå och "fylla".

Imorgon är det jobb, stan och sen kör jag till Robin. Mamma, pappa, Lovisa och Harry åker ner till stugan så det kommer bli tomt när de har åkt. Fredag kväll ska jag ta med Robin till Kräftfestivalen i Glommen (utanför Falkenberg) och både lördag och söndag kväll väntar jobb. Tråkigt men sant. Det är så när man har gått och blivit arbetskvinna.

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp 6.30 imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0