Ny frisyr kanske ?

Jaha, så kommer Hanna hit på torsdag och nu ska jag nog ta tag i att göra något ordentligt med mitt hår. Utväxten är enorm (enligt mig) och håret är både slitet och tråkigt. Kanske inte dags att klippa mig nu, men vill verkligen göra något. Man "ska" ju egentligen klippa sig efter att sommaren är slut och saltvattnet och solen är borta, men då får  jag vänta länge. För som det ser ut nu blir det en vecka utomlands i september. Så kan lika gärna gör någonting åt det nu med en gång.


Om man skulle skaffa sig en lugg ? Den understa bilden är på mig (ja, det är sant) som är tagen för ungefär 4-5 år sen. Jag älskar denna luggen men frågann är om jag idag skullle passa lika bra i den som jag gjorde förr ?

Nu har jag suttit och kollat lite bilder och det "senaste" frisyr modet på google, aftonbladet.se m.m. Men alla ser ungefär likadana ut och det spelar ingen roll vad som är modernt nu för man ska passa i det. En kvinna som är otroligt snygg enligt mig är Ashley Simpson. Hennes stil är super cool och jag önskar att man hade sett ut som henne i mellan åt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0