Mitten av september ?

Ja, det känns som om sommaren är över för länge sen och att vi snart kan gömma oss i stora tröjor, trycka ner oss i jeans och köpa nya sjalar inför hösten. Det är ganska så tråkigt när det bara är slutet av juli ! Hur som helst håller jag tummarna för en semester i september så att man får se lite utav solen. Men mitt upp i allt så sitter jag och funderar på att jag ska införskaffa mig ett par skinnhandskar i höst. Ja, ni hörde rätt - Andrea goes ännu mer kvinna ! (Om man räknar skinnhandskar som kvinnligt ?) Robins syster Emma fick det förra julen av sin pojkvän och jag har sett det på flera andra och bestämt mig för att det är ganska så snyggt, men enbart till vissa jackor. Jag som alltid är varm om händerna använder såklart mest tumvantar som inte är de bästa. Så när jag kommer hem ifrån den ev. semestern så ska jag också försöka införskaffa mig ett par snygga, svarta och ett par till bra pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0