Måndag och ny vecka

Jaha så var det en ny vecka men har tappat kollen på vilken dag det egentligen är. Men fick reda på att idag är det måndag, måndag den 14 juli vecka 29. Idag väntar ännu en dag med jobb och ikväll slutar jag en timme tidigare än vad jag har gjort de senaste två dagarna !

Förutom jobb så får jag tvätta och börja packa till vad jag ska ha med mig till Blekinge i helgen. Allt ska vara fixat och klart till kl. 10 på torsdag förmiddag för då ska jag åka till jobbet och sen direkt ifrån Maxi till Pukavik. Pratade precis med Hård aka. Lisa, saknar henne med ! Varför ska du hålla på att åka iväg och jobba en massa istället för att komma upp till tråkiga Halmstad ? Håller tummarna för att vi hinner ses på torsdag och helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0