Ledig i hela två dagar

Wohoo, jag är ledig (igen). Men hade hellre jobbat nu än i helgen, pallar inte ! Är ledig torsdag kväll till lördag eftermiddag, så då åker jag antagligen till Falkenberg. Nästa helg ser det ut som om jag får bort min fredag och åker ner till Blekinge för att spendera helgen. Åker nog ner själv och där kommer jag att få lite extra tid för mig själv och antagligen träffa min kära Hård (Lisa) och antagligen några andra kompisar nere i söder. Tråkmåns Robin ska och kolla på Metallica - blöö !

Idag har jag vart hos vetrinären med Harry, han fick spruta ifrån valpsjukan. Har vart hos tandläkaren (igen) för att kolla upp det stora problemet med min käke och tro fan att det är visdoms tanden som är skit igen. Den ska snart ut ! Imorgon ska jag och mamma köpa present till Elin som fyller 20 och sen kommer kusinen Tesse på besök. Kvällen bjuder på 20 års kalas hos Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0