Helgen v. 29

Och snart är den här ! När man bara hör vecka 29 och helgen v 29 så vet man utan att ens tänka efter att det är mycket som händer. Det är Åhus beach handboll nere i Skåne (i Åhus...), det är en massa badjävlar som börjar sin hamster och besöker "sommar staden" Halmstad och det är Östersjöfestivalen nere i Karlshamn. Jag lämnar Halmstad på torsdag eftermiddag för att bege mig till sydliggare breddgrader - Blekinge.

En glad överraskning är att Madelene Lönqvist, också känd som Madde kommer ner till Pukavik där vi båda har vår sommarstuga. Robin som ska till Hultsfred på något som har Metallica att göra ska inte med mig ner i år utan jag får en helg själv med en massa minnen och en med en tjej jag inte träffat på år och dar. Ser verkligen fram emot detta och jag saknar henne mer än någonsin nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0