En seg morgon

Ja, en ganska så seg morgon denna dag. Har ätit frukost med mamma och pappa och har nu gått och lagt mig i min säng igen. Har nästan inga planer för idag, vilket är lite små streessande. Men det brukar ordna sig vad dagen bär med sig.

Igår skulle mamma vara snäll och ringa till Telenor för att kolla när våra abonnemang gå. Det var en massa tjaffs hit och dit och tilll slut fick vi avsluta dom på en gång vilket gjorde att våra sim kort blev inaktiva. Fort som satan ner till Telia butiken för att skaffa nytt abonnemang, men eftersom det tar ca en vecka att flytta nummret från Telenor till Telia. Så nu har jag ett kontantkort i Telia så har ett annat nummer. Mitt gamla nummer får jag tillbaka på tisdag.

Igår fyllde också Elin 20 år. Så vi var där ute hela kvällen. Fick låna två blöcker jag ska försöka läsa mig igenom. Tusen strålande solar och Ego girl med Carolina Gynning. Någon som har något att kommenteraa om dessa böcker ?

Kommentarer
Postat av: Hest

Ego Girl är den ända bok jag har läst på 2 dagar.. xD

2009-07-08 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0