En månad sen

Herregud vad tiden går fort. Det är en månad sen (idag) jag tog studenten och att jag verkligen har tagit studenten börjar jag tyå fatta nu. Nu börjar livet och jag blir inte länge kvar i Halmstad om jag själv får välja. Helst åker jag imorgon, men nu ska vi inte förhasta oss. Har börjat spana på lite saker och kollat runt och nu är det jag som börjar skriva ett cv(en presentation av mig själv. Nu jäklar ska jag göra annat ! Vican kom in på lärarautbildningen så hon flyttar till Växter i en sjö (Växjö) i september. Kommer att bli tomt, men det är väl detta som tillhör "vuxen livet".

Nu sitter jag här och har ännu inte gjort de saker jag satte mig här för. Ska rensa min mobil på skit musik och lägga in en massa nytt. Det får vara min hjälp under de 2 timmar de tar att köra ner till stugan på torsdag eftermiddag. Min data vill inte att jag ska bränna skivor nämligen. Kl. 16 börjar jag jobba och jobbat till 22.15 ikväll. Men reste utav veckan så slutar jag "bara" 21.30 och 21.15. På onsdag blir det tjejkväll med Sofie, Sofie och Frida. Lollo är numera i Barcelona så det kommer att kännas en aning tomt utan henne. Men ska bli sjukt kul att träffa alla igen.

Nu ska jag göra det jag skrev att jag skulle göra, duscha, handla mat, laga den för att till sista åka till jobbet.

Jag och Vican (som ska flytta till Växjö i höst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0