En helg i Falkenberg

Nu lär många tycka att jag är dum i hela huvudet, men jag tycker inte att Halmstad är så värst rolig och blir inte roligare bara för att det är sommar. Snarare tvärt om ! Dö åt alla dessa turister ! Är också så trött på att allt ska vara så märkvärdigt och extra  piffigt och flaschigt bara för att det är varmt ute. Jag antar att jag behöver komma bort ifrån staden en längre tid.

I helgen (torsdag till idag) har jag och Robin bott i hans sommarstuga på Skrea straand i Falkenberg. Hur skönt som helst. I fredags då Robin var på jobbet låg jag självpå starnden vilken typ ingen hade kunnat gjort här i Halmstad på Tylösand. Jag sköltte mig själv fram till halv 3 då Emma kom ner och gjorde mig sällskap. En stund senare kom Robin och sen Carina och Nicklas. Brände mig som satan så jag chillade igår, då ifs jag och Robin försov oss några timmar så det blev inte direkt en heldag på starnden, snarare en halvdag. Men det gjorde ingenting för mig, var fortfarande redface. Kvällalrna spenderade vi med hans killkompisar, och själva. Slappade och hade det super lugnt. Har tydligen hunnit missa Fiesta här hemma som var i torsdags, får la se om jag orkar pallra mig dit någon gång. Vilken åldersgräns är det ?

Imorgon ska jag så fort som möjligt ringa till tandläkaren för nu under dessa dagarna har jag int ens kunnat öppna munnen ordentligt för jag har så sjukt ont i min högra käke. Vid kl. 2 börjar jag jobba, men "bara" till halv 10. På torsdag åker mamma, pappa, Lovisa och Harry ner till stugan och som det ser ut nu kommer jag ner helgen v. 29. Hård, då kommer jag och hälsar på dig ! Men nu ska jag försöka krypa ner i min egna säng utan Robin vilket kommer att kännas tomt.
En kväll på Harrys några dagar innan studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0