En galen helg

Åh, det har vart en sån sjukt rolig helg. Jag, Lisa, Alex och alla de andra nere i Karlshamn. Torsdagen när jag hade skyndat mig ner för att förhoppningsvis se Matilda och Lisas lag spela deras sista match i Åhus (beach handboll). Men en slöfock framför mig från Kristianstad till Åhus körde inte mer än 50 hela vägen då det var 70 ! När jag kom ner var det sjukt med folk, svårt att hitta parkering och slapp med nöd och näppe betala 40 kr för att komma in på området där turneringen var. Möttes av mamma och en trött och sliten Harry. Det blev en massa mys under hela kvällen. Harry fick mycket uppmärksamhet, men det hade han fått hela veckan mamma och pappa vart där nere. Och jag fick givetvis träffa min saknade Lisa !

Fredagen var det en slapp dag på starnden, karnivaltåget, träffade Alex och hand kompisar för att följa med till deras hotelrum för att dricka lite öl och prata. När de skulle vidare till Harrys gick jag och Lisa vidare. Mycket prat, skratt och nästan trårar och hemfärden blev hyffsad tidigt.

Lördagen stod det som spön i backen och Harry var med om sitt första åskoväder. Senare sprack det upp och jag och Lisa hade blivit medbjudna av Alex till Magnus Ugllas revy - "Va fan är min revy ?" Riktigt bra och vi slapp regnet hela eftermiddagen och kvällen. När den var klar bar det av till Harrys för mat, dricka, dans, prat, skratt och kvällen var helt perfekt !

Söndagen bjöd på en hemmadag och en runda till farmor och farfar. Med andra ord så tog jag det riktigt lungt. Måndagen innebar hemfärd till tråkiga Halmstad igen och jobb mellan halv 3-halv 9. Sen åkte jag till Robin som jag inte träffat på en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0