Tredje dagen

på jobbet. Börjar klockan 13.00 idag. Har precis duschat och ska snart klä på mig. Här uppe i Sälen är det bra. Ikväll är det utgång på Fjällis. Imorgon är jag ledig så då hade jag tänkt mig att ta mig bort till Hundfjället för att kolla in en ny skidjacka och byxor på Stadium.

I övrigt så är det en massa nya saker att ta in. Både på jobb och här hemma. Man lär sig sjukt snabbt hur mycket man uppskattar sina föräldrar. Men otroligt nog längtar jag inte hem...ännu. Den jag saknar mest är min älsklingskille. Mamma och Matilda säger att han står utanför mitt rum lite då och då, och vill komma in.

Men nu ska jag göra mig i ordning och gå bort till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0