Lite värme och sol ?

Ja tack ! Att ligga på stranden hela dagarna. Bli kalasbrun och läsa super många böcker. Kan de bli bättre ? Skulle vara en underbar dag i backen och sen en öl på de. Men när man har något så är det givetvis något annat man sucktar efter.


Idag har också vart ledig. Nu väntas de jobb fram till söndag. Imorgon efter jobbet ska jag laga köttbullar till årets julbord i Fäbod 2 (?) Ska inte ta upp saknade efter min familj, de borde dom som följt min blogg veta vid de här laget - förlåt.

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagens hets med julklappsinslagning m.m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush, ja vet vad du menar med saknad!

kämpa på :)

Kramar Frida

2009-12-21 @ 23:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0