Julstädning

Ja, jag ska snart ta tag i det. Ska gå bort till Ica för att köpa rengöringsmedel både till kök och till badrum, sen ska jag hem och storstäda min lilla stuga. Har slängt i en maskin tvätt och det får bli minst en till idag. Så slipper jag göra de på någon vecka. På torsdag är det julafton. Helt sjukt ! Idag för 3 veckor sen lämnade mamma och pappa mig ensam kvar här i Sälen. Men jag skulle inte välja bort detta vinterland mot Halmstad. Även fast jag saknar mamma, pappa, Matilda, Lovisa och Harry så fruktanvärt mycket !


Kommentarer
Postat av: Friday

Hur har du det uppe i vinterlandet ja? Hur ska jul och nyår firas där :)?

2009-12-20 @ 18:59:49
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0