Halmstad samtal

Ett samtal hem till Halmstad kan göra mycket. Pratade med mamma innan idag och nu en stund med Vican. Dom gör att jag saknar Halmstad. Eller jag saknar dom och inte allt som har med Halmstad att göra. Nu kan det nog bli kul att komma hem i april någon gång.


Idag har jag vart ledig. Så jag var med Robin nere i byn och handlade mat och hårfärg. Tack gode gud för detta så snart ska jag få färga om mitt hår. Det ser ut som satan nu. På torsdag är det nyårsafton, och sen ett nytt år. Vad mycket som hänt detta året. Tagit studenten, brutit med vänner (?), funnit nya, jobbat som aldrig förr, blivit "vuxen" och insett på riktigt vad familjen betyder för en.

Nu ska jag laga lite mat och ikväll blir det en lugn kväll. Halvsjuk och har inte lust att det ska bli värre nu inför en tuff vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0