Ännu en hemmakväll

och så skönt. Det hade dock vart sjukt kul att gå ut och festa ikväll men tror nog att det blir en kväll för mig själv (eller med de andra inne i stora stugan.)

Ikväll är mamma, pappa och resten utav familjen hemma hos Jan och Arne. Arne som lagar den mest underbara mat man kan tänka sig. Är så avundsjuk när jag satt ensam hemma och åt mina crepse. Ska åka och hälsa på när jag kommer hem i april.

Igår fick jag världens hemlängtan och när Erik sjöng vinnarlåten så rullade stora tårar nedför kinderna. Det var jobbigt, men mamma tyckte inte det fanns något att längta hem till. De enda jag saknade då var pappas varma mackor och som vanligt - Harry. Att man kan fästa sig så vid ett djur är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0