27 minusgrader

Nu är det fruktansvärt kallt här uppe i norr. Dessa temperaturer är man inte riktigt van vid. I morse var de runt 18 minusgrader, men när jag kom hem nu ikväll så hade temperaturen sjunkit till hela 27 minusgrader. Tror att jag kommer hålla mig inomhus ikväll.

Fick precis en kommentar utav min vän Frida som jag känt sen årskurs fyra. Hon har flyttat hela vägen till USA för att vara au pair i New Jersey. Hur coolt är inte de ? Vill verkligen komma och hälsa på henne. När jag nu ska få tid med de, och pengar till de. Besök hennes blogg för att följa hennes vardags samt att få ett gott skratt. Hon och jag samma humor, så att följa hennes blogg ska bli ett stort nöje - 800mil.blogspot.com


En bild på mina underbara "barndomsvänner".
Lollo, Jacline, Sofie och Frida


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, alltså den bilden borde vara förbjuden att visa!

Du är så välkommen så hit, spara pengar du får gratis boende och privat guide med värledns sämsta lokalsinne i New York :)

Fy för 27 minus! Men ha det bäst!

Kramar

(hoppas maten blev lyckad!:))

2009-12-18 @ 02:49:12
Postat av: Andrea

Hej! Jag heter också Andrea och jag skulle vilja döpa min nya blogg till aandreah.blogg.se, kan du ta bort den bloggen eftersom du inte använder den längre så kan jag få namnet?

//andrea

2009-12-19 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0