Två veckor och två dagar

Nu ligger Harry hos mig i sängen (som han egentligen inte får...) och jag ska snart sova för att orka upp imorgon bitti. Hatar att gå upp allt för tidigt, framförallt när jag vet att jag ska till jobbet. Men nu är det inte jätte många dagar kvar. På söndag slutar nästan alla sina sommar vikariat, men jag har fått några extra tider nästa vecka med. Lite halv segt, men det är goa pengar.

Igår fick jag äntligen brevet ifrån Skatteverket som jag väntat på i två veckor. Trodde att jag skulle få ca 1237 kr i restskatt men när jag öppnade kuvertet så stod det klart och tydligt 2057 kr. GOTT ! Då slipper jag använda min lön till pengar till Grekland. Kanske kommer att få ha med lite extra från min lön, men inte så mycket som jag till en början räknat med.

Nu är det bara två veckor och två dagar kvar till vi åker. Längtarlängtarlängtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0