Nya skor

Äntligen !!! Jag har hittat mina älskade skor, och nu står dom fint uppställda på mitt rum och ikväll (innan jag ska sova) ska jag bara ligga och kolla på dom. Nej, skämt och sido. Men äntligen efter flera månader så har jag hittat dem i min storlek i en affär. Skönt. Nu kan jag snart slänga mina gamla slitna och dra på ett par nya vita inför hösten och när jag kommer hem ifrån Grekland (till mina förhoppningsvis bruna ben.) Det blev en "börs" och en ny concelare med. Hoppades att hitta lite gosiga tröjor att gömma sig i nu i höst, men det ser ut som om det får vänta. Det blir väl en runda till Stockholm om någon månad, och då får jag spendera pengar. Jag som borde hålla i dom för att köpa en ny skidjacka samt termobyxor samt förhoppningsvis ett par nya skidor samt hjälm. Usch, mycket pengar som kommer att gå...


Imorgon är det jobb plus att jag har planerat in två promenader samt att ta upp resväskan ifrån källaren. Mycket mer än så står inte på schemat. Nu ska jag dricka en kopp te till och gå upp och lägga mig med en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0