Jobb på min lediga dag

Okej, jag ska inte klaga. Men jobb mellan 17-22.30 är inget jag hurrar för just nu. Mega förkyld (fast den i alla fall inte blir värre) och så en del ärenden på de. Jaja, inget att be för. Hellre jobb än skolan ! Matilda skulle ta klassfoto idag, och imorgon fyller Lovisa 14 (fjortis !)

Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag var ledig och lunch mötet gick bra. Även fast jag inte var super pigg så fixade jag att sitta inne på en mega varm restaurang med Jens och pappa i två timmar. Gick och hämtade Harry på Laxön där mamma var med de nya sexorna på Hallägra. Sen gick vi hem, jag tog två pandodil och sen somnade både jag och Harry på soffan. Vid 5 hämtade Robin mig. Snabbvisit in till stan som slutade med ett par blå skor, flipflop och ett par blå byxor (korta.) Allt till Robin. As snygga skor som jag minsann hade tittat ut innan Robin klickade hem dom. Stadium Stadium  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0