Halvåret

Äntligen är det en fin dag, solen skiner och himmlen är nästan klarblå, dags att spendera dagen utomhus och lägga sig på gräsmattan ? Ja tack ! I eftermiddag åker jag på kalas i Falkneberg. Jens (Robins pappa) fyller år idag så jag stannar till imorgon bitti då jag tar tåget hem för att jobba. Hur tråkigt får det bli ?! Men nu är det sista rycket som gäller sen är det chill ett tag innan det förhoppningsvis trillar in intervjuver och ev. en semster.

Nu ska jag slänga ihop något till pappa som fyller år på lördag. Vår fantasi är på topp, han får ett hemmagjort presentkort så att han verkligen få välja det han själv vill ha. Förresten så är jag 19,5 idag och det är exakt ett halvår tills jag fyller 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0