Grekland, ja tack !

Nu ser det äntligen ut som om det blir en resa till det efterlängtade landet Grekland ! Jag och Robin (eller mest Robin) har hittat ett fint och mysigt hotell på Rhodos. Vi åker den 30 augusti och kommer hem den 6 september, på mammas födelsedag. Men ännu är inte resan bokad, så än är inte det sista pusselbiten lagd. Fast det ser ut som om den blir lagd imorgon kväll - yes !

I fredags var jag ledig (!) Så jag var på stranden, tro det eller ej men med Lovisa och hennes kompis Julia. Ganska skönt, jag fick chillla i min solstol medan de två tjötade hela dagen. Hann till och med att somna til två gånger. Kvällen bestod av hamburgeätande på stranden. Vi skulle grillat dom men smarta som vi är fick vi aldrig fyr på grillen. Usch, nästan pinsamt att skriva det haha. Lördag jobb och pappas födelsedag, mat och mys med Robin. Dagen söndag, Robin och jobb.

Nu ska jag sova för att försöka vara duktig och komma upp i tid imorgon för att ev. ta en promenad innan jobbet 11.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0