Ger stranden dissen

Inte för att det är de jag vill, men om en timme väntar jobb till kl. 21 ikväll. Denna sommaren har det inte gjort något alls att jag har jobbat men när det är varmt ute och alla ndra ligger på starnden kan man inte låta bli att vara avis. Men jag får se det ifrån den ljusa sidan, jag får en feting lön i slutet av månaden, yes ! Och istället kanske jag (och Robin) borde ta tag i att kolla runt på resor om vi ska komma någonstans över huvudtaget. Kanske bättre att jobba röven av sig hemma och komma bort ifrån allt och alla för en vecka bara för att njuta av den varma och underbara miljön någonstans runt medelhavet. Kul för alla de som ska börja skolan om några veckor, jag slipper !!!

Nej, nu ska jag byta om för att åka till jobbet. Så idag finner ni mig på Maxi 12-21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0