En sovande hund

En jobb dag avklarad. Förstår inte varför det ska vara så sjukt mycket folk som ska handla på en och samma gång, varför inte komma i omgångar ?! Nu har jag i alla fall ätit middag med min familj och ska snart börja skriva på mitt personliga brev (igen !) Sen vid halv 10 är det Beck på tv som i och för sig har gått fem miljarder gången men då är det hög tid att varva ner på. Imorgon skulle jag vart ledig men hoppar in och jobbar en heldag på Stadium. Saknar de stället...

Helgen har vart bra. Skulle vart ledig men fick hoppa i och jobba på lördag. Fredagen bjöd på en runda in till stan och den omtalade Marinfestivalen. Var inget större att hänga i julgranen tycker jag, men eftersom Kicki glömde sitt legg så kunde vi inte göra speciellt mycket haha. I lördags var jag hos Robin och i söndags var vi på teater, jag Emma och Carina - Karlsson på taket. Jag som inte tycker om den riktiga Karlsson på taket ger denna teatern mer än godkänt.

Nu ligger Harry i mitt knä och sover, och det lär han nog göra till de är dags att gå ut för en kiss/bajs runda innan det är dags för ännu mer mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0