En jobbhelg

Så var det Maxis sommarfest i fredags och jag var inte där. Det är nästan skandal men sant. Får ta igen när fest istället (om jag lyckas hålla mig i Halmstad.) Annars har det vart jobb dag ut och dag in fredag, lördag och nu ikvälll söndag. Fast idag hann jag dock med en super snabb tripp till Gekås. Införskaffade mig en ny miniplattång ifrån  Babyliss för endast 199 kr. Med keramiska plattor, upp till 200 grader och en flaschig liten väska till den. Tycker att den var ganska tuff och kalas bra till Grekland ! sen blev det schampo, balsam, hårspray m.m. inhandlat.


Imorgon ska jag träffa min vän Johanna. Ska bli trevligt, det var väldigt länge sen tycker jag. Annars så fyller mormor år så det ska firas kl. 18 hos oss hemma på Lärkvägen. För övrigt så börjar  Lovisa skolan imorgon och Matilda på torsdag. Det kanske kommer lkännas konsitgt att inte börja igen men otroligt skönt ! Mina 12 år i skola är över för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad tunt hår du har där.. Du är mycket finare nu ! :)

2009-08-17 @ 01:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0