Torsdag

Gött att provet är över ! Om det går bra eller dålig vet jag inte, svarade på det mesta och om jag har tur så svarade jag rätt. Nu ska jag göra lite pannkakor och sen till skolan igen. Jag och Carro ska stå och försöka sälja lite utav våra smycken på Öppet hus på Sannarp ikväll. Sen ska jag hem och soova, mycket som ska göras imorgon, helgen och kommande vecka.

Mina skor som ja la ut - med hjälp av Robin på tradera.se förra veckan hr nu gått upp från 75 kr (budet jag la) till 256 kr. Detta är väldigt underbart så snart är mina skor sålda och jag kan köpa mig ett par nya. GREAT !

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi gjorde iaf provet :P.... än vad vissa andra inte gjorde :P hahaha

2009-04-23 @ 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0