Tisdag och nästan klar med rapporten

Äntligen ! Jag och Jakob har suttit sen halv 12 idag med vår jökla projektrapport, och kl 3 fick vi äntligen gå hem. Ingen lunch, men nästan klara. Nu kan man sova i natt. Började dagen med nationella i engelska B, hoooppas att det går vägen denna gången. Sen var de några redovisnigar och till sista rapportskrivning. Nu ska jag ut och promenera en runda. Tänk om hade fått ha med sig Harry. Efter att ha pratat med pappa och fått en övertalning så är det vara ett svar ifrån Arne att hunden är vår så kommer den i juni. Men det är som sagt en vecka kvar innan vi vet. Så jag förberder mig själv och er på att det kan bli ett sorligt slut på det hela, men det är absolut inget jag hoppas på.

Nu har jag fixat det sista inför studenten. Skorna är nu inköpta så nu väntar bara själva dagen, 12 juni. Dock har jag inte fixat allt inför balen. Sminkning, skor och väska står på listan. Men skor och väska har jag antagligen tittat ut, så nu är det att leta upp någon som skulle kunna tänka sig att sminka mig. Om inte så får jag väl antagligen göra det själv. Naglarna hann jag också fixa idag, så den från och med den 28 maj kommer jag att ha mcket fina naglar och vara ruksigt försiktig vad jag gör. Taskig läge att jag ska inventera dagen efter, samma dag som Robins bal. Lyckat ! Fast det får gå.

Nu vill jag ha min nya design, är trött på den här. Amanda, skynda dig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0