Tisdag kväll och studentpresenet

Nu har jag gjort allt annat än det jag skulle göra, plugga. Får snart slita mig ifrån datorn och gå upp på mitt rum och slå upp dessa förbaskade naturkunskaps böckerna. Prov på torsdag om molekyler och atomer och jag förstår nästan ingenting, då är det dags att börja plugga. Så på tal om det jag gjorde istället för att plugga. Jag satt inne och funderade på studentpresent till Robin och har nog kommit fram till vad det kommer att bli. Så började jag kolla på allt annat och kom in på hemsidor med hemgjorda egen designade silversmycken. Jag blev super kär och vill verkligen ha några av dem i studentpresent. När jag informerade Robin om mina fynd och frågade om han ville ha någon hjälp med studentpresent till mig så verkade han inte super intresserad och vill komma på något helt själv, men jag skickade iväg hemsidorna ändå så om han inte kollar på dem själv så kan han tipsa andra om dem. Om inte så tipsade jag mina småsystrar om vad jag jag ville ha och gav också dem hemsidan. Här är några smakprov vad det är som har fångat mitt hjärta. Kom nu ihåg att jag inte är så mycket för blinbling utan jag vill ha det så stilrent som möjligt, och naturligtvis så ska det inte så Alma, Klara eller Elvira på mitt utan halsband mitt eget namn - om jag nu får något.









Kommentarer
Postat av: Carro

vilken sidan (A) :)

2009-04-22 @ 16:56:32
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0