Skorna är nu sålda

Härligt ! 256 kr för dom. Har inte användt dom så många gånger och betakade 404 kr för dom när jag köpte dom nya (jag hade 10% rabatt). Nu ska jag skynda mig att ta reda på frakpriset och sen ska jag mejla köparen igen så att jag får mina pengar och sen till sist kan jag skicka iväg skorna och snart köpa ett par nya, fast i storlek 38.

Men på vår smyckesfront på öppet hus på Sannarp idag blev det dock inte så mycket sålt, ingenting faktiskt. Men det var en del som blev intresserade utav smyckena och skulle höra av sig om de ville köpa. Så om någon skulle vara intresserad så är det bara att höra av sig. Vi har inte så många kvar, så passa på. Sök upp mig eller Carro om ni vill kolla på de som vi har kvar.
 






Halsbanden har jag inga kort på eftersom vi har ändrat en del på dom och de finns nu i ljusare färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0