Måndag

Jag är piss trött, och klockan är endast halv två. En tidig skoldag då det stod projekt redovisningen först på schemat. Gick hyfsat bra, men nu är det bara rapporten som saknas. Eftersom vårt syfte inte var något vidare så var en snabbis till Furulundsskolan för ett par svar på vår enkät vi också fick slänga ihop snabbt. Innan Furulund besöket var jag hos syon som jag egentligen skulle vart hos för ett tag sen, men fick äntligen tummarna ur idag. Fick reda på mitt betygsnitt och vi tog fram vart man kan läsa den utbildningen jag vill, och jag har en hel del att välja på som tur var ! En runda på stan ensam var ganska så skönt efter en hektiskt morgon. Det blev två skoinköp (är alltid i stort behov), två par vita tygballerina, en (till) randig tröja på Gina samt en stor vit. Mycket nöjd och efter att jag fått i mig lite mat ska jag upp och möblera om i min garderob.

Sen väntar en lågn eftermiddag med rapportskrivande och kl. 5 ska jag till sömmerksan för att min balklänning är så gott som klar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0