Lördag

En hel dag jobb och jag är ganska så trött faktiskt. Skojar inte om vi har haft kö stort sett hela dagen. I och med löning har väl folk pengar, och vi har haft annons fredag -  söndag (även fast vi i Halmstad inte har öppet på söndagar) , skor för 199 kr och 20% på alla vårjackor. Men imorgon är jag ledig och sen väntar en vecka full med plugg och en massa måsten ! När torsdag är över kommer jag kunna njuta lite mer än vad jag gör just nu.

Igår var jag först bara hemma och åt middag själv med mamma och pappa. Alltså, inga syskon hemma. Lovisa var i Veinge hos en "killkompis", och Matilda åt hos Amanda. Senare kom Johanna och vi hämtade Lovisa i Veinge och sen åkte vi in till san. Ett yttig runda till Asian där vi träffade Serdar som jag inte pratat med på flera år, och sen åkte vi hem. Det var meningen att vi skulle träffa en dansk tjej Johanna lärt "känna", men hon hann aldrig in innan vi gav upp och åkte hem.

Hann även hinna små ärenden på min lunch idag. Två randiga tröjor, en kortärmad och en med långa armar. Kommer aldrig få nog utav randigt och nu är det "modernt", så nu kan man verkligen börja använda det på allvar utan att bli kallad tant. Den långärmade är i vaniljvitt och orange. Har egentligen ingen aning om jag passar i det, men tror att den kan bli riktigt snygg till sommaren då man har fått lite mer färg än vad man har nu ! Sen kortärmade var i svart och vitt. Har också suttit och funderat på tröjorna på Gina Tricotg som verkligen alla har. Men om man ska vara en i mängden så varför inte. Fast det blir nog en runda in dit på måndag efter min projekt redovisning och kolla på vad som finns kvar eftersom det var ganska utplockat på nätet. Och tadaa, jag köpte skorna ! Hann även in och provade gladiator sandalerna på Eurosko (där de inte fanns i den färgen jag ville ha), men i min storlek. Eftersom mina fötter är sjukt breda och jag inte kan ha så många andra modeller så passade dessa bra. Så nu har jag skickat efter ett par sånna och ett par nya Converse. Känner mig så duktig !

Dags för duschen och ikväll kommer Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0