Helgen

Fick jag inte med helgen händelser. Inte för att det var så speciellt mycket, så har det vart en ganska bra helg. Det var jobb i fredags och i lördags. Fredagens bravader har jag redan tagit upp, men i lördags var det inte några större händelser heller. Jag åt mat med familjen, jag, Felicia och Lovisa var på Hemmakväll som hade gjort en total makeover - snyggt och behövligt ! Sen kom Robin, jag var megatrött och somnade väldigt fort. Söndags sov vi ganska länge, åkte och köpte frallor på Maxi, Robin fixade datorn och sen åkte jag, mamma och Lovisa till min morbor i Veddige (Varberg). Min morbors sambo är en för pensionerad kock och lagar helt underbar mat samt att han är hunduppfödare av Griffoner. De hade 6 nya valpar, 2 stycken var 4 veckor och 4 st var 3 veckor. När vi satt inne hos de minsta valparna så var nästan alla sålda, jag tror att det var en som var osäker eftesom de ville ha en korthårig brun och han var antagligen en strävhårig svart. Det betyder att om han blir en strävhårig och inte blir såld så är det till familjen Ingvarsson han antagligen kommer att hamna. Mamma blev så såld på Celine när vi hade henne månaderna runt jul så att hon känner en sån saknad efter en att komma hem till osv att hon har bestämt sig för att en hund blir det, men frågan är när. Att det blev en "över" hade vi inte räknat med. Men så om allt går bra får vi hem honom på min studenten då han är 8 veckor.


mormor Celine

Kommentarer
Postat av: Hest

Synd att det är ibland dom fulaste hundarna i världen.. :/ titta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0