Första inlägget

Så var man på g igen med en ny blogg. Men allt det där med design och med en massa koder är jag inte så super bra på så kommer att lämna över det till de som kan. Som ni ser har jag redan försökt men gav upp ganska fort. Nu istället för att sitta här och sura för att det inte vill fungera - som att lägga in en profilbild !, så ska jag skriva klart min Idrottsledarskap och coaching som jag egentligen skulle gjort igår men inte fått tillräckligt med papper till.

Jag hoppas att jag får fler läsare som vill följa mitt liv nu 51 dagar innan studenten och även efter då mitt "nya" liv börjar. Vad de innebär återstår att se, inte ens jag själv vet. Sen lovar jag på att det ska bli skärpning på det här med bilder, både på mig och på allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0