Ett år sen operationen

Inte för att det var någon stor operation så var det ändå ett år sen. Jag var sjukt nervös och rädd, kan bero på att jag är svinrädd för nålar och allt som har med det att göra. Hela operationen gick bra, men de hittade inte de fel de tidigare sagt de skulle ta bort eller titta på. Så sen dess har jag vart i den situation jag är i nu, har egentligen ingen aning om vad det är för fel på mitt knä, om jag inte har gått och blivit hypokondriker så att jag tror att jag har problem med knät. Det som läkare och sjukgymnast har kommit fram till är att det är sk. hopparknä, den skadan som Zlatan har. Om jag når mina mål till hösten så är den en sak som är säkert, då ska knät vara bra även om det nu är skadat eller inte.



1 år och 7 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0