brandos.se

När man nu inte kan få tag i skor i Halmstad så får man helt enkelt göra det på annat sätt, och det enda sättet för mig för tillfället är nog att beställa över internet. Men så kommer frågan - vilken sida, och vågar man lita på att man får skorna och att betalningen blir okej ? Skorna jag tittat på har jag redan ett par utav, men de är fruktansvärt slitna så jag måste ha ett par nya, mina favvis och älsklings skor ! Sen så vill jag, som många andra ha ett par gladiatorskor och även det har jag hittat. I stan fanns de bara i någon konsitg halv lila/brun färg och en ljusbrun som nte alls var snygg. Men nu har jag hittat ett par bruna och riktigt snygga på samma sida, brandos.se som de andra skorna. Först ska jag nog gå och prova så att jag vet vilken storlek jag ska ha, så att jag slipper krångla med storleksbyte och om de inte ens sitter bra (?)

Jag måste erkänna att jag har mina små och spciella problem. Och jag som trodde att jag kunde komma hem med minst ett par skor idag, så blev det en klänning istället, som jag antagligen ska ha på Robins student i juni.

Förresten så är min balklänning klar ! Britt som har sytt upp den ringde mig nu ikväll efter att jag slutat jobbet och sa att det bara var att komma dit och prova så att den sitter bra, om vi ska ändra något och så. Måndag kl. 17 ska jag och mamma dit. Nu gäller det att gå ner lite innan man ska använda den på riktigt.

Snart kommer Johanna och sen ska jag först hämta Lovisa i Veinge (!) och senare Matilda hos Amanda i Söndrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0